woensdag 27 mei 2009

Afwassen

Nou het is zover hoor, mijn beloofde eerste logje. Sinds vrijdag 22 mei woon ik in ons kleine dorpje in een heel leuk lief hoekhuisje. Met deze verhuizing komen er veel dingen op je af die als je nog thuiswoont heel vanzelfsprekend zijn. Zo wilde ik vanmorgen een bepaalde broek aan maar oeps : die zat nog in de wasmand. Thuis zou ik even op mijn moeder gemopperd hebben maar nu moest ik de schuld toch echt bij mezelf zoeken.
Nog een ding waar ik nu al een hekel aan heb : Afwassen! Damn, dat is toch echt niet tof! Ik stofzuig liever 3x het huis dan dat ik een berg afwas moet doen. Ik heb een radio aan, rook tussendoor een sigaretje maar het blijft echt een stom werkje.
Nu werk ik full-time dus veel tijd heb ik niet om even snel af te wassen met als gevolg : Vaat die zich opstapeld, een mopperende marije omdat ze nu toch echt geen mes heeft om boterhammen te smeren en een uur werk om alles weer schoon te krijgen!
Nu mis ik die vaatwasser van thuis wel hoor.....

( Hoewel, het in en uitruimen van dat ding was ook niet echt mijn hobby..... )

3 opmerkingen:

Prinsesje zei

Maar het is wel heerlijk om je eigen stekkie te hebben :) Wij hebben nu een vaatwasser, eerder niet en dan vind ik afwassen ook niet zo leuk...

Lief meisje zei

Kan me voorstellen dat afwassen niks voor je is. Maar ik vind het niet zo probleem. Al ben ik blij als ik uit huis ga dat er een vaatwasser in zit.

liza zei

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe keuken. 1 ding weet ik zeker: die afwas machine moet er in! pffff, heb zo'n hekel aan dat stomme afwas klusje!